Hopp om livet!

Nu börjar jag att känna lit ehopp om livet igen =) Igår var jag väldigt duktig och tvättade alla min tvätt, vilket var väldigt mycket, men nu rär allt rent! så skönt, kan man välja på vad man vill i garderoben... Men när jag tvättar såhär mycket så inser jag hur mycket kläder jag har, men inget som jag igentligen tycker om =P konstigt va!

I tisdags så vad det dax att träffa jos´s M och det gick jätte bra bran fick tummen upp av mig! Så han blev godkännd. Det blev även lite grillspet och TP. Jos och jag åkte på stryk av M och Matte..

Nu ska jag på stan och förbereda inför morrondagen =D
Längtar sååå mycket!

Kommentarer
Jos säger:

Vilken tur att han blev godkänd av dig älskling :)annars hade det ju aldrig gått... Fast jag gillar inte att de slog oss i TP. vi som har varit så bra på det! :)

2009-07-24 | 18:44:49
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback