Lite ljus i mörkret

Idag började mn dag välsigt tidigr för att vara mig, Gick upp vid 8:30 för att åka till mamma och ringa till MVC så nu är tiden för inskrivning bokad den 13/8 kl 10.30 ska jag och träffa BM för första gången! Fick även då veta att jag kommer ha gått så långt så jag måste gå på en infomöte om något som hetter NUPP test. Kommer mer förklaring när jag har varit där.

Efter det så åkte jag till motala för att träffa M han vill prata mer och tänka på framtiden. Jag höll på o dö av nervositet för att berätta för hans föräldrar vad jag hade bestämt mig för. det togs emot med väldigt delade åsikter, när dom sedan visste så berättade M för sina syskon om det och det var samma reaktions som jag har fått av de flesta. Alla frågor om jag verkligen har tänkt igenom detta och alla frågor om framtiden. Efter detta så komm det stora samtalet med M och han kännde om vi ska kunna gå igenom det här tillsammans så tycker han att vi ska försöka vara tillsammans... Så nu ska vi ge det ett försök och hoppas på att det kommer att kännas bra för oss båda..

Nu ska jag gå o lägga mig! God natt

You are loved- Don´t give up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback