14 suger

I natt när jag inte kunnde sova så kollade jag runt på alla kanaler och hamnade slutligen på 3:an där dom visade 14 suger. Det är så snart som det är sagt... Kan inte fatta all som man gick i genom då, visserligen så kan jag nte säga att 22 inte suger oxå...

Alla åldrar suger på sitt sätt, men 14 för mig var ett krig av känsolr och mot alla runt om mig, tror inte att jag är ensamen om att tycka så! Jag hade min första pojkvän, bröt mig loss från att alltid ha varit hemma och tagit det lugnt till att vara ute om nätterna..
Mycket hände och många känslor blev det. Tiden som var då har format mig till den jag är idag men ibland undrar jag om det är något bra eller inte... Jag var tvungen att växa upp tidigt och ta vuxet ansvar och ta konsekvenserna för av jag hade gjort och för det som hände.

Ibland så tänker jag, "tänk om" undra hur mitt liv hade varit idag? hade jag träffat de som jag känner idag eller hade jag varit någon helt annan?

   <---- 14 Suger!!!


Kommentarer
Emma säger:

Jag tror att våra tidigare erfarenheter är med och påverkar hur vårt liv blir. Jag vet att det var mycket för dig under den perioden, men jag är glad för det för det innebär att jag fick träffa dig.

2009-11-04 | 20:09:42
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback