091009

Dagen blev inte riktigt som jaghade tänkt mig, skulle följt med mamma och små fröknarna och badat på EM men orkade inte. Har bara sovit sammanlagt 3½h så känner mig rätt sliten.
Sen ringde Frugan och undrade om jag inte ville umgås med henne lite, har inte hunnit med att ses på hela veckan när jag jobbar och hon går i skolan. Så det fans en hel del att prata om =P
Som tex Mr T som vi inte har gjort tidigare i veckan. Så det blev lite mat på Poseidon och sen bar det av till Trappan för en cider och mycket prat. Nu sitter jag här i soffan och håller på att somna så nu ska jag gå o tvätta bort sminket och sen e det dax att hoppa i säng och njuat av en sov morron!

Ska även försöka komma ut o springa/gå imorron!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback