Back in Norrköping...

Då var men tillbaka igen... Känndes faktiskt lite sorgligt att åka från Sthlm :( Känner mig som hemma när jag är där uppe. Tycker verkligen om farten där uppe även om människorna kan vara lite dryga från tid till tid! Helgen i mina ögon har varit väldigt lyckad! Allt mycket skratt när man träffar Emelie och Eve vi kan nog lyckats att vända allt till något roligt eller något snuskigt =P

Började kvällen med lite mat och krokade upp första flaskan sen vet ni alla hur det går till!
Mycket skratt, Mycket sång och Mycket jag inte kommer att berätta ;) We never kiss and tell 


  
     


Idag har det varit en mycket seg dag! Min kropp är inte riktigt van vid att gå på normal dygnsrytm igen så det sliter just nu väldigt mycket på mig att bytta fram o tillbaka.

När jag kom till Norrköping så står min Lilla fruga o väntar på mig, en mycket glad överaskning =D Blev sen bjuden på en mycket god middag av henne! Puss på dej hjärtat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback