Blandade känslor

Jag vet inte vad jag ska känna utnyttjad, övergiven eller bara tacksam??...
Hur ska man kunna veta när man inte får veta något.. Man går o tror en sak och får en sak bekräftat men så blir det på ett helt annat sätt iaf när man minst anar det! Killar tror att vi ska kunna läsa deras tankar och vad dom vill men det kan vi inte, hur mycket vi än skulle vilja det ibland...
Jag känner mig på något sätt lurad över hur det har blivit...
Nu mer hat över hur man kan göra såhär... Visst jag kanske överdiver man jag vet inte vad jag ska tro, du beteer dej på ett sätt och sen visar du upp en sida mot mig som jag inte trodd att du hade även fast jag vet och tidigare har blivit varnad för att det kan gå såhär...

Du fick en del av mitt hjärta men nu känns det bara som du har kastat det till marken och gått rakt över det...
Vem vet kanske det är något helt annat som händer som du inte säger... jag är inte farlig jag vill bara att du ska prata med mig, det är alt jag begär av dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback