Helgen i korta drag

I helgen var det dax att fira bebisen som fyllde 24 år =D blev en lite tillställning hemma hos Emma och Johan. Jag Emme Och Jos hade kvällen innan bakat en mycket fin tårta i formen av en sko. Som blev mycket uppskattad. Sen fortsatte kvällen med vin och massor av prat. Vi fick även besök av boysen från E-tuna. Vilket jag tycker var en mycket trevlig översakning på kvällen, dock så var jag nog ensmanen om att tycka det!... Kvällen hos Emma o Johan kunnde ha slutat på ett mycket bätter sätt än den tyvärr gjorde...

Sen blev det dax att gå ut o skaka rumpa, så då valade fröken att vi skulle gå till Otten, blev en mycket lyckad utgång. Jag och boysen skulle sen ta oss hem, men det var lättare sagt än gjort med fulla små pojkar... Slutade med lite bråk och en borttappad mobil.

När man sen vakande dagen efter så ångarade jag iaf djupt allt jag hade att dricka kvällen innan! Killarna tog sig iväg till bilen för att åka hem igen, jag fortsatte att ligga i sängen hela dagen utan att må något vidare... så när jag nu vakande i dag så har jag legat i sängen i mer än 24h...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback