Linköping med Merre

Idag har jag varit i linköping med Merre för att spana på kläningar inför helgen.
Vill ha något något nytt och snyggt så man kan gå ut o känna sig drop dead gorgeous, kanske få en blick eller två åt mitt håll! Vem vet kanske en drick om uringningen är bra ;) hihi

Ibland känns det som att jag vill ha hela affären med mig hem!
Nu när jag dessutom har presentkort på Gina så hittar man ingentingl... förstår inte att det ska var så svårt!! =/
Ska göra ett nytt försök imorron och hoppas på att det går bätter då!

Det här med att vara en nattuggla börjar att bli lite jobbigt... skulle gärna gått o lagt mig för 2h sen men det är ju att önska för mycket. Så nu passar jag på att plocka upp lite.


Vem vet kanske kan få lite sällskap i helgen? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback