Mys hos emma, sleepover med merre och Götet!!

Igår var det dax för en mys/fruktstund hos emma =) efter att ha haft jätte dårligt med tid under hela sommaren så har vi nu äntligen kommit igång och träffats sig och det känns jätte bra! Igår så var det även M´s tur att hamna under förstoringsglaset och bli granskad av den hårdaste kommitén som finns =D
Tycker att det var en mycket lyckad kväll! jag kommer aldrig kunna duscha utan att tänka på nymfparakiter igen =P heheh




 Sen bar det av till MAX för lite kvällsmat innan merre och jag på började våran sleepover =D det var så sjukt länge sen. Skrattade mesta dels av tiden men fanns även många inslag av allvar. Men så sjuk roligt!! Men det jobbaig var att vi skulle upp vid 04:45 och då är jag van vid att fortfarande jobba... det slutade med at jag sov imellan 45 min-1½ h men vet inte riktigt hur mycket det blev... Sen var det dax att gå upp och göra sig i ordning inför resan till GÖTET!! Blev en lätt frukost på donken och sen bar det av!

Under dagen har vi hunnit med mycket. Lite shopping och mycket tittande, köpte grymt snygga underkläder ;) hoppas att det kanske kommer att vara uppskattat, men vem vet =P Även väldigt blandat väder sol, regn och blåst. Det som tog priset för dagen var att jag mitt i Nordstan ska gå efter tjejerna och då låser sig hela min rygg och det bara värker och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Sånt kan inte hända under en shoppingtur!!! Efetr en lång dag av promenerande så var vi jätte trötta i fötterna och då blev sötsuget stort så vi hittade ett Café som hade bland de godaste Kladdkakan som jag har smakat!



Innan det sen vad dax att åka hem så var M jätte snäll och knäckte till ryggraden på mig och gav mig även lite massarge! mycket snällt av honom =) Blev en mycket roligt tur hem!








Kommentarer
Jos säger:

Det var en supermysig resa :) trots alla bakslag! ...och ja, de var uppskattade ;)

2009-09-06 | 20:48:12
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback