Omgivningen kan nu andas ut

Nu kan ni alla som misstyckt om mig o Mr D andas ut och ta det lugnt...
Har just fått höra en av den västa sakerna man kan höra...
Det är inte du, det är jag!
Jag vet inte vad jag ska säga om det hela, på något sätt så var det kanske väntat...


Jag har nog aldrig önskat mer att det skulle vara helg än just nu så att man kunnde ta flykten ut bland andra människor på krogen och bara vara! Nu känner jag verkligen attjag ska till Sthlm i helgen bara för att komma bort ett tag!

Kommentarer
Josefine säger:

Jag förstår dig precis gumman! Shit, jag vet hur det känns!

2009-09-22 | 21:10:00
Jos säger:

Bara skitstövlar som gör så! Jag blir så arg! :@

2009-09-22 | 21:26:57
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback