Time to Sleep

Nu är jag äntligen hemma efter nattens jobb! har varit en mycket seg natt. Bara brottats med några tanter och lätt frustration över dagpersonalen som kommer på morronen... Sitter nu här i soffan och försöker varva ner lite innan jag ska krypa ner i sängen.

Något jag funderar över är varför dom börjar att klippa gräsmattan på kyrkogården brevid mig vid kl 07:00 på morron??? Det är lång i från alla som är vakna så dax, och tex som jag ska gå o lägga mig o försöka sova sådär dax =/  Bäst att krypa ner nu så att jag vaknar någon gång idag!

Go natt på er!


Kommentarer
Karolina säger:

Men va glad att dom inte klipper häcken halv sex på morgon med hjälp av hellyset på bilen..Det hände x antal ggr när jag bodde hemma för kärringen var tvungen o göra det innan barnen började på dagiset.. En liten notis bara.. Ett stort staket och en parkering mellan ungarna och häcken men nej ungarna kan ju komma ivägen?! hahahahahahhaa

2009-09-24 | 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback