100 dagar

Idag är jag på dag 100 av min graviditet bara 180 dagar kvar sen är bebisen äntligen här. Känns skönt att det äntligen har börjat att vända så jag kan få må lite bätter =) Ikväll är det dags att jobba natt 1 av 2 sen när jag går av på fredag morron så är jag ledig ganska många nätter innan jag går på igen. Lite tråkigt för att jag trivs på jobbet. Har iaf bestämt att jag ska åka till Rickard i helgen och det känns jätte skönt, Känns som en evighet sen vi träffades =)

Nu ska jag göra mig iordning o sen bär det av ner till stan o kolla lite på rean.

Vi hör senare!

Kommentarer
Emma säger:

Gud vad fort tiden går! Innan du vet ordet av kommer det att finnas ett litet liv att ta hand om

2010-04-21 | 18:59:40
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback