Första Discot

Idag har jag varit på lillasyster bus första disco och det var så roligt att se de små människorna dansa och ha roligt! Kan inte förstå att hon redan är 6år men det är hon och hon blir inte mindre :P Jag satt mest på en stol o tittade på alla barn o föräldra som dansade men tillslut så fick Bus upp mig så jag dansade oxå ;)

Nu sitter jag här i soffan hemma o känner redan för att gå o lägga mig för att jag är såå trött så jag knappt vet vad jag ska ta mig till. Hoppas på att jag kan få sova inatt så jag är pigg o glad imorron när jag ska träffa merre för en shoppingtur på nya HC och sen blir det inflyttningsfest hos Jos =) Ska hitta en riktigt svår skött blomma till henne ;) Mohahahah

Kommer du ihåg ditt första disco eller din först kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback