Mini semester =)

Nu är jag hemma igen efter att ha tagit ett kort break från Norrköping! Det var väldigt skönt att få lite miljöombyte och så fick jag ju träffa älskligen också ;) Imorro kommer jag att få träffa honom igen för då kommer han till mig, även om vi inte kommer att hinna träffas så mycket eftersom jag ska jobba hela helgen...

Har inte gjort så mycket när jag varit hos honom, var har mest myst o haft tid för oss själva. Igår så kollade vi på Avatar o det är ju en sjukt bra film allså! Kvittar att man har ett den innan lika bra iaf =)

Känner mig just nu inte allt för pigg inför nattens jobb men det ska nog ordna sig det med när jag väl är på plats! Har iaf en riktigt god matsäck med mig idag som jag ska äta sen i natt o njuta =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback