Påsk

Glad Påsk på er alla =)

Igår så firade vi påsk hemma hos mamma o alla var där, Jag o rickard, Chrisfofer o antonia och systrarna Bus o mamma det var jätte mysigt. Var jätte gott med påsk mat även om det tar tid att få ner det o ibland smakar bätter o ibland sämre =P

Idag åkte även älsklingen hem efter att ha varit en vecka här hos mig nu o det känns redan jätte tomt utan honom =( hoppas på att få se honom snart igen. Nästa vecka går jag in i en riktigt jobb period då ska jag jobba 5 av 7 nätter o jag hoppas verkligen på at jag kommer att orak det!! Nu när jag jobbade onsdag o torsdag trodde jag att jag skulle dö när kl var 03! Var så sjukt trött så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen men sen vid 05 så var jag pigg igen, konstigt det där =P

Nu ska jag mysa lite innan det är dags att sova!


Kommentarer
Sabine säger:

Ja jag är så nöjd över mig själv:) Tack=D



Glad påsk till dig med! =)=)

2010-04-05 | 15:22:10
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback