Vilken helg

Säger bara ojojoj =)
I fredags så passade jag på att sova länge efter att jag hade jobbat så jag skulle slippa att vara så trött och det var väldigt skönt att få sova ut. Men det får man ju dock ångra på kvällen sen... Men på fredagkvällen så bestämde jag o jos att vi skulle ta oss en tur till Svenska tattueringsmässan som var här i stan. Så sagt o gjort så åkte vi dit på lördagen och tittade till o börja med ;) vi var både sjuk sugna på att göra en ny tatto men så blev inte fallet... Alla tattuerarna hade typ varit bokade sen förra året..

Men sen så kom jag på att jag skulle ha en ny piercing =D och det var det ingen kö på att göra.. Så det fanns ingen tid att ångra sig på, Vilket jag är väldigt glad för ;) För nu sitter jag här med en ny piercing och är as nöjd!

Efter mässan var vi hungriga så vi tänkte äta på O´learys men det var full bokat så vi hamnade på Jolly rockets och tur var det för shit vilken god laxburgare de har! Jag kan rekommendera er alla att gå dit o äta! Sen var det bara att gå hem o göra sig i ordning inför kvällens inflyttningsfest hos Jos. Dock blev det ändrade planer men det blev riktigt trevligt iaf. Eftersom det nästen bara var sjukhuspersonal på festen så ville alla gå på AT-festen och det gjorde vi oxå... men Shit va tråkigt det var där så vi fortsatte till VK.

Måste säga att det är bra billigt att gå ut at vara nykter, en drink kostar bara 30kr :D Jag hade en riktigt rolig kväll men den slutade inte riktigt lika roligt för alla i sällskapet...
Igår kändes det som om jag hade århundradets bakfylla även fast jag inte hade drucjit en droppe alkohol... Men det var bara att bita ihop o röra på sig iaf! Så jag, Emma o Merre tos oss en sväng på stan o kollade in vårens mode. Sen insåg vi att tiden rann iväg så då fortsatte vi ut till maxi där vi hann klart det vi skulle. Sen upplöstes sällskapet och alla kraschade på olika håll =P



På bilden här kan man se den nya piercingen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback