2/8-10

Jag kan inte fatta att det är augusti redna. börjar bli lite små stressad av att snart e det oktober o då kommer bebisen =) Idag har jag inte gjort så mycket. Jag o Rickard tog en promenad till stan, jag gick inte utan åkte mitt nya vrålåk ;) Så vi uträttade de ärenden som vi skulle =) Nu har vi ätit lite hemmagjorda humburgare, så gott!

Nu sitter vi framför varsin dator o leker. Han spelar StarCraft o nu har jag hittat en sysselsättning, SIMS =D

Imorron ska jag o Jos till IKEA ska bli jätte roligt!

Kommentarer
Jos säger:

Sims är bra :) Säg till om du vill låna mitt, har ju 3:an ;) haha, nördiga jag :p

2010-08-02 | 17:43:30
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback