Fart fylld dag

Idag har jag hunnit med massor =) Först så var jag o Jos på Ikea o jag fick äntligen tag i lila gardiner =D plus lite annat som inte var lika plannerat =P Sen blev det lite mat på Doken tycker verkligen om deras nya Mcfeast chiken! Passade även på att ta ett varv inne på Sagolanet/babyproffsen o hittade en lite filt o en väldigt söt nappflaska. Ska lägga upp bilder på det imorron tänkte jag.

När vi väl kom tillbaka till norrköping så blev det att spela GH som var en evighet sen vi spelade sist, Lika roligt som alltid =D Sen började vi prata om att vi inte hade varit på bio o sett den nya Shrekfilmen så då blev det en väldigt spontan bio oxå! Det var riktigt bra, men lite dårligt med 3D effekter men riktigt rolig iaf! Så nu sitter jag här hemma i soffan o är väldigt trött.

Imorron är det dags för BM igen. Roligt att se hur mycket magn har växt sen sist =)

Nu ska jag fortsätta o kolla på film.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback