Föräldrautbildning del 2

Idag var vi på del 2 av FUB o den var väl inte mycket mer givande än den första delen men hon pratade iaf lite mer om smärtlidnring och speciellt alternaiven till medicinsk hjälp som jag är intreserad av. Så nu får vi se vad som kommer att hinnas med när det väl är dags. Har även varit hos BM idag o allt såg jätte bra ut och bebisen ligger nu åt rätt håll med huvudet så det är ju bra, hoppas bara den inte tänker vända sig sen! Det lilla monstret var så vilt när hon skulle kolla hjärtljuden så det var hon tvungen att göra flera gånger så att hon kunde få en bra siffra =) De senaste gångerna om man ska gå på vad man säger så tyder det på att det är en liten tjej som bor där inne då hjärtljuden har legat över 140 slag/min.

Så nu blir det tättare mellan gångerna jag ska gå dit, varannan vecka o där ska det oxå in ett läkar besök bara för att prata om hur jag mår o har det med mina foglossningar o att jag helst själv ser att jag inte går över tiden bara för att det är så jobbigt just nu... Jag vill inte bli igång satt utan jag hoppas kanske liter mer som läkaren sa när jag frågade sista att de kan göra en hinnsvepning och "pilla" lite på livmodern så man retar den till att komma igång själv.

Nu ska jag kolla på Knocked up o sen blir det nog sängen. Om det kunde sluta o flimmra framför mina ögon... tycker att det är lite obehgligt.

Kommentarer
Mia säger:

Jag tror oxå på att det är en liten tösabit! Hoppas allt är bra annars med er. Kramar

2010-08-25 | 19:56:57
Bloggadress: http://stickmanicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback