Fredagsmys

Kvällen har varit mycket trevlig o så roligt att träffa alla igen! Blir ju tyvärr långt mellan gångerna eftersom att vi alla inte bor på samma ställe men 6 av 8 tycker jag är ett mycket bra resultat! Vi var ute o åt mat o nästa alla andra åt plankstek man jag åt pasta med tiger räkor o grönsaker, SÅ GOTT!! Mycket skratt blev det som det alltid blir när vi ses =)



Jag hade lite svårt att välja vad jag skulle ha på mig ikväll men det här blev det iaf =)



Nu ska jag se klart på min film o sen blir det nog sängen, har lovat älsklingen att jag ska komma o hämta honom imorron bitti =) tycker jag att han kan vara värd!


Kommentarer
Elin säger:

Din mage är jättefin, vännen :)

2010-08-06 | 23:27:20
Bloggadress: http://frokenelins.pcaesar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback