Gårdagens inköp

Igår så tröttnade jag på att jaga efter duschpall så jag köpte en vanlig pall på Ikea o allt jag har att säga är ett det har hunnit blivit min nya bästa vän =D Den underlättar verkligen för mig. Köpte även nya gardiner igår som jag har kämpat med nu ikväll för att få upp, kan ju säga att det var lättate sagt än gjort! Men imorron så blir det attgå rond 2 mot dom men då har jag mamma till hjälp =P Imorron hoppas jag på att ha lyckats med gardinerna så då kommer det bilder på resultatet.



Vi var ju även inne en sväng på babyproffsen o då hittade jag den söta nappflaskan som jag inte kunde motså så den fick följa med hem. HIttade även en lite fleecfilt där som jag har letat efter så den fick oxå följa med hem. Tyckte att den var så söt. Kommer att passa till lilla monstret i magen =)


Kommentarer
anouk - Gravid säger:

Åh TACK så mkt:D



JAG e avis på din pall! herregud så skönt o få sitta i duschen. haha... men lite sent nu för mig. lol

2010-08-05 | 19:38:09
Bloggadress: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback