Grym gårdag

Igår var en mycket rolig dag =) Dagen började med en tur på stan för att hitta något att ha på sig o hittade en snygg bastop på H&M som var lite lätte genomskinlig. Så den blev det tillsammans med mina älskade leggingsar ;) Passade även på att ha en riktigt cool make up på mig för att det känndes som sista gången innan lilla monstret kommer ut som jag har så pass mycket på mig ;)



Sen bar det av hem till Jos för inflytningsfest och massor av skratt o en grymt trevlig kväll. Träffade nya roliga människor alltid lika trevligt. Sen så följde jag faktiskt med ut =P Så nu är bebisen invigd på Grand! det ska ju börjas i tid. Det var jätte lugnt i magen hela tiden jag var där o den är ju van vid hög musik så det var ingen fara. Det var ganska många berusade tjejer som tyckte att magen var så söt o önskade mig lycka till. Igår kväll så känndes det inte jobbigt att det var fokus på magen så utan alla som pratade med o om den frågade om de fick känna o då är det helt okej tycker jag just nu iaf ;)

På väg till bilen sen så blev det mycket mer protester inifrån =/ hade så mycket sammandragningar och så var det lilla monstret så vil där inne så det var riktigt obehagligt... Men ingen bebis som känns att det är på väg ut iaf ;)

Idag blir det en "bakissöndag" R ligger fortfarande o sover eftersom han har jobbat natt, Annars så finns det inte så stora planer på att göra något alls idag utan bara ta det lugnt o ligga i soffan o kolla på film :)


Kommentarer
Emmy säger:



Super snygg ögon make! Önskar att jag kunde sånt, men är tyvärr helt smink handikappad.

2010-08-29 | 14:43:27
Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback