Lugn dag

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid 9 o var hur seg som helst.. Kan inte förstå att jag sover massor av timmar men jag är ändå helt slut när jag vaknar =/ Sen åkte jag o Rickard i väg o handlade frukost o hade det mysigt. Var även förbi tapetaffären o lånade hem kataloger o shit va svårt det är att välja!!!

Nu tror jag dock att vi kanske har kommit fram till vad vi vill ha =P Rickard önskade att vi skulle äta fläksfilégryta med vitt vin o så blev fallet oxå ;) vad gör man inte!

Nu blir det att lägga sig i sängen o kolla på lite film o mysa. ( Idag är han inte lika trött ;))

Kommentarer
Caroline säger:

Grattis till förlovningen! :D



Sv. Ja usch foglossning är inte kul alls. Och stackare som har det så illa som du har det. Förstår att det måste vara jobbigt :(



Nej nu är det inte långt kvar. Visst längtar man liite mer varje dag nu haha. :)

2010-08-12 | 22:14:37
Bloggadress: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback