Måndag, då allt blir som vanligt...

Jaha, idag så blir alls som vanligt igen. Alla minder människor börjar skolan även universitetet börjar idag o semestern är nu slut för nästa alla. Här sitter jag o längtar till att det kunnde vara så för mig oxå. Men min höst se lite anorlunda ut mot vad den brukar göra =) Antingen har det varit att börja skolan eller fortsätta att jobba men inte i höst. Nu ska jag ge mig ut på ett äventyr som jag aldrig varit med om innan! Att bara kasta sig in i något helt nytt känns spännande men väldigt läskigt på samma gång.

 
Magen i vecka 32 (31+6)

Jag undrar så vem som är där inne. Tycker ju självklart att du som bor där inna ska ta o komma ut snart så mamma o pappa får träffa dig. Men jag tror att det kommer att dröja till den 25/10. Vad tror ni? Nu blir det lite gissningslek ;)


Kommentarer
Jojja säger:

Nä inte än väl? Alldeles för tidigt! :)

Jag gissar att du går till 40+3, vilket datum blir det? 21 oktober?

2010-08-24 | 15:42:23
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Hannele - Snart 2barnsmamma säger:

Vilken mysmage ^^

2010-08-26 | 07:42:27
Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback