ojojoj, så trött man kan vara

helt sanslöst hur trött jag är! Efter vatten gympan igår så åkte jag hem igen o försökte sova men det gick inget vidare alls så då tog jag mig entur in till stan för att köpa yttligare en ny audiokabel till mina högtalare då jag har lyckats att ha sönder en till =P

Hämtade även anna på skolan o skjusade hem henne hos mamma o så gjorde alla 3 mig sällskap ut till maxi och en tur på rusta. Såg nämligen att man kunde köpa väldigt billiga fönstrelampor men det var fler än jag som hade sett det så när vi väl kom dit så fanns det inga kvar :( Har planerat för en tur till ikea så då blir det väl att kolla på det där. Planen med igår var att jag skulle hitta ett par nya gympa/street skor som jag lätt kan ta på mig själv nu när magen börjar att vara så pass stor men jag kom hem utan skor o utan en kofta/ tjockare tröja som jag oxå var på jakt efter.

Får se om jag kan ta en tur imorron o hitta vad jag söker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback