Ska det vara så svårt?

Ligger här i sängen o försöker att hitta en liten overall till monstret i magen... Men det finns ju ina neutrala overaller o få tag i =/ Jag skulle vilja ha en i fleec o typ vitt eller svart så den passar till både kille o tjej. Snart blir det att sy en sj =P eller inte. Skulle vilja hitta det jag säker allt är ju så rosa eller blått eller rent av väldigt konstigt... Den jag hittade skulle det vara leverans på den 10/10 o det känns ju minder säkert med tanke på att man aldrig vet när den tänker att dyka upp.



Varför sak det vara så svårt??

Kommentarer
Sanna (natten) säger:

Kommer inte spela nån roll för bebisen kommer ligga som en lite lort mitt i den iaf :-) hihihihihih de drar ihop sig som små grodor första tiden.... Moa är ju född i okt och ja hade en i stl 50 hon va bara 48 lång och den va såååå stor men fick köpa en ny innan våren kom.... i strl 62

2010-08-14 | 18:37:00
Sanna (natten) säger:

Just det ps skulle köpa en som det går att vika över händer o fötter för vantar och tossar är bara baltigt... de kommer inte sitta på iaf...

2010-08-14 | 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback