Smink =D



För alla som är nya här på bloggen så tycker jag väldigt mycket om smink o har en sminkväska som är värd ca:10000kr =P Den har tills nu hängt ovanför tvättmaskinen o det har varit en jätte bra plats men nu är det ju så att det ska bli skötplats där när bebisen kommer så idag har jag inhaldlat en låda som jag kunde stoppa ner alla skuggorna i o jag ska köpa fler lådor konstaterade jag nu när jag flyttade på sminket. Så jag kan få ännu mer ordning på det =) Bilden ovan visar mina skuggor o andra detaljer till ögonen samt penslarna. I påsen som skymtas uppe i det vänsta hörnet så är allt för att lägga en bra bas o mina lösfransar ;) Så imorron blir det kanske en tur till lagerhaus igen för att införskffa fler lådor!


Kommentarer
Sabine säger:

Åh då kanske du vet lite om det där mineralpudret från I.d? Tänkt köpa de men ingen av mina vänner använder de så jag har ingen åsikt från någon om de är bra eller ej! Vet du kanske?



Jag kommer ej ihåg senaste gången jag använde en ögonskugga:P Bara mascara och puder orkar jag med:P

2010-09-04 | 07:33:29
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback