Söndag 22/8

Jaha, då har det hunnit att bli söndag igen, Ibland förstår jag inte vart tiden tar vägen. Den här veckan som varit har jag gjort så mycket saker så det är väl därför den har gått så fort. Idag har jag varit ute i ingelsta med mamma o tjejerna för att köpa lite saker inför skolstareten imorron. Sj har jag ju letat som en dåre efter en vettig lite overall till monster o nu äntligen har jag hitta en =) Den sista från förra säsongen på lindex hade de på rea för 139kr så den slog jag till på. Eller snarare att den fick jag av mamma.

Den hade inga öron som det är på alla andra utan den här var vit o jätte söt tycker jag iaf =) Bilder kommer senare på den, för den åkte med hem till mamma idag i hennes påse men snart är det ju dags att tvätta alla små kläder så då får den ta o komma hem hit.

Passade på att kolla på ammningsbh när vi var där i det är ju lättare sagt än gjort att hitta någon... För att det finns ju nästan inga att få tag i!! Det verkar som om alla ammar just nu =/ hoppas att det kommer in nya snart så att man hitter köpa sig en iaf innan monstret kommer ut.

Nu ska jag försöka ta mig till affären eftersom jag glömde att köpa bröd...


Kommentarer
Sabine säger:

Ett hett tipps angående ammningsbh, köp såna billiga i två pack från hm. Om du ens kan amma så svullnar brösten upp till max! Jag hade köpt såna bhar i storlek 80d, lite större än vanligt, MEN när mjölken rann till fick Fredrik åka och köpa 85e, som jag knappt kunde komma i! Lite trist att lägga dyra pengar på såna fina ammingsbhar som man sen inte kan ha för brösten blir så stora. Så ha såna först tills mjölken runnit till riktigt. Bara ett tips:)

2010-08-23 | 06:41:36
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback