Vilda bebisen

Vilket liv det är inne i magen! Ibland undrar jag verkligen över vad den lilla vildningen håller på med. De senaste kvällarna så har den börjat med at armbåga mig i sidorna där huden är tun sen innan o det är inget skönt alls =/ När vi sätt o åt förut så hittade den oxå mitt höft ben o sparka lite på minder skönt. Men just nu är det massor av liv o rörelse där inne har försökt att filma det flera gånger men då självklart slutar h*n att hålla på...

Något som jag dock är lite beskymrad över är att ett av minna ärr från mitt titthålsoperation gör väldigt ont när man bara nuddar vid det =/ inte bara i huden utan även längre in... Undrar vad som händer där inunder egentligen...

Ikväll har vi kollar på en halv rolig film Dance Flick, Parodier på olika dansfilmer och musikaler. Svinto har även åkt hem nu... känns tomt här utan honom!


Nu ska jag se om jag kan lyckas tigga till mig lite massarge av han jag bor med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback