2010

Tänkte jag skulle sammanfatta mitt 2010. Det har varit ett mycket händelserikt år. Året började med att Jag o R belv ett par på riktigt. Kan fortfarande inte förstå att det är han o jag. Skulle någon sagt det till mig när vi gick i skolan hade jag aldrig trott dom =P







Den 16/2 fick vi reda på att jag var gravid med Vincent =D Kom som en stor överaskning för oss båda, men vi ville inget annat än att honom =) ( inte för att vi visste att den var han då ;))

 

























Vincent i magen v.12

I juni så fick vi våran lgh så att vi kunde flytta ihop o starta vårat liv tillsammans o förbereda inför att Vincent skulle komma.













I Augusti så fick jag en mycket fin ring på fingre av min älskade R. Vi förlovade oss den 14/8



Efter en lång och jobbig väntan så blev det äntligen oktober och då den 15/10 kl 01:02 så kom våran älskade Vincent till världen =)



Nu har vi haft honom hos oss i 11 veckor och det känns helt underbart. Se fram emot ett nytt år tillsammans med min lilla familj =) Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback