Fredag

Oj, vilken dålig uppdatering det har varit här! Just nu sitter jag här mätt o glad efter att ha ätit gyrospizza tillsammans med R. Jag o Vincent har precis duschat o han ligger nu o sover i babysittern o har det mysigt. Idag har vi varit hemma hos carro o lucaz  o myst. Jag o Carro passade även på att pyssla i våra fotoalmbum när killarna låg o sov.

Idag startade även bilen utan hjälp och jag är väldigt glad för det! Annars så har det inte hänt så mycket nytt. Förutom igår kväll då vi fick våran nya taklampa av mormor.



Den här fina fick vi =) Lerdal från Ikea o jag är jätte nöjd.

Snart ska jag åka hem till mamma o låna hennes babyliss I crule så jag kan locka mitt hår imorron när vi ska på julbord =) Nu ska jag mysa lite1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback