Jag börjar att vara en trött o utmattad ma...

Jag börjar att vara en trött o utmattad mamma just nu! 3 kvällar i rad har Vincent skrikit som en galning så att han nästan svimmar! Jag vet inte vad det är för fel när han börjar o skrika men två av kvällarna har slutat i tårar för att jag tycker synd om honom och samtidigt tycker jag att det är fruktansvärt jobbigt... R kan inte få tyst på honom o det gör inte saken bättre! Ligger nu i sängen o ska passa på att sova när han sover, hoppas på att morgondagen blir bättre....


Kommentarer
Jojja säger:

Utvecklingssprång kanske? Han kan mycket väl börja "kinka" inför 12 veckor ju..

2010-12-29 | 22:25:48
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Sabine säger:

Kolik kanske. Det kan komma senare också, tro det är upp till 3 månader efter dom föds. Alice skrek så en vecka varje kväll, sen gick de över. Hon skrek sig blå och hon skakade och jag bara grät:( Har han ont i magen kanske? Är han helt vanlig på dagen? Kolik kommer ju oftast på kvällar och nätter, iaf vad jag läst mig till. Eller så är det julmaten han inte tål om du ammar. Ring bvc och hör med dom. usch så hemskt när dom är så små och bara skriker och inte kan tala om vad de gör ont:( Alice kan iaf peka vart hon har ont nu.

2010-12-29 | 23:59:45
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback