Lång dag!

Idag har det varit en riktigt lång dag! Carro jag hade planerat att vi skulle komma i väg tidigt o handla och det gjorde vi oxå, var hos henne vi kl 10:15 o sen bar det av till HC. Väl där så kollade vi först lite o sen blev det tur nr 1 till ammningsrummet för att mata Vincent o byta på honom o sen så tittade vi lite mer. Efter en stund så insåg vi att ingen av oss hade ätit frukost så då satte vi oss och åt lunch o då fick Vincent spelet precis lagom när jag hade ätit upp så det var det dags för tur nr2 och mata honom. Sen var han relativt lugn o tyst ett tag.

Vi fortsatte ett gå runt o titta, observera att vi ännu inte har hunnit handla någon mat som planen var från början;) Efter med shoppande så blev vi törstiga så då var vi tvungna att ta en fika oxå innan vi kunde fortsätta våran dag. Efter fikat så gick vi till lagerhouse och där fick vincent spelet igen och blev inte tyst vad jag än provade med så ut där ifrån o försöka hitta en stol eller bänk så jag kunde amma honom lite med det slutade med at jag satt på golvet i ett hörn gömd bakom kundvagnen o matade honom =P Sen blev han nöjd för sunden o somnade under tiden vi handlade. Laom när det var dags att packa ner alla varor så blev han arg igen och blev inte tyst så det gick vi till ammningsrummet gång nr 3! Fick han lit emat igen o sen var han nöjd. Altt detta utspelar sig från kl 10:30 till kl 17:15

Vi åkte sen o lämnade carro o lucaz hemma hos sig, sen åkte vi hem till oss o hämtade upp R för att vi behövde handla lite mer.



Så efter denna dag så är jag sjuk trött i mina fötter. Så nu ska jag gå o lägga mig i hoppas på att få sova lite innan lillprinden vaknar o ska ha mer mat =) R provade för första gången idag att ha Vincent i bärselen o det gick jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback