Lördag

Idag har varit en lugn dag =) Natten var lite orolig eftersom inte R var hemma o det kändes lite konstigt eftersom han har varit det alla andra nätter så här långt. Men Vincent o jag hade hela sängen för oss själva ;) Idag har vi varit o fikat tillsammans med Johanna och Vendela. Det var jätte trevlig att träffa en annan mamma o bara prata bebisprat med. När vi väl skulle ta oss till stan så var det ett helt tränningspass eftersom det inte hade plogat någonstans... Men fram kom vi iaf. När vi väl stod o väntade på vårat sällskap så kom min pappa o gick förbi. Jag ropade dock på honom o det var en mycket stolt morfar som såg Vincent för första gången =) Kändes riktigt roligt att han blev så glad!

Nu ikväll så har vi ätit mys middag tillsammans R o jag o bara haft det bra. Imorron får vi se vad som händer, har inga större planer direkt. Har börjat fundera på när vi ska köpa en gran, kanske skulle göra det nu i veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback