Tisdag

Vad fort dagarna går nuförtiden! Hinner ju knappt med att blincka så är de över. Jag o Vincent var en sväng på stan o fixade lite julklappar =) Nu är jag nästa färdig snart! Vi träffade även mamma o lilla syster skrik på stan en snabbis o det var trevligt. Nu på kvällen så tog jag tempen på lill prinsen o då hade han feber =( inte så mycket men lite... Han har varit lite kikig men efter att vi hade ätit mat R o jag så la vi oss alla tre i sängen o somnade! vaknade för 15min sen o gick upp o tog bort sminket och bloggar lite sen blir det sängen igen för mig med.

Imorron är det bli fix som står på schemat. Ska åka o köpa ett nytt däck och sen är vi i stort behov av ett nytt batteri oxå så jag måste kolla vad de kan kosta. Vill ju att den där blir rakaren ska funka så jag kan åka o köpa min en liten julgran =)







En ner bäddad Vincent i sin vagn. Han tycker om att åka vagn när han har det mysigt där inne =)





Kommentarer
Elin säger:

måste bara säga det igen Cissi, du är så grymt snygg i din frisyr!!!

2010-12-14 | 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback