Tisdag

Idag gick vi upp jätte tidigt, klockan ringde vid 07:45 o jag gick upp o gjorde mig i ordning. Sen var jag tvungen att väcka vincent för att byta på honom o ge honom lite mat. Sen bar det av på efterkontroll o det gick bra o jag blev godkänd =)

Efter det så tog vi oss in till stan igen och gick runt o tittade lite, hittade jättefina bodys på lindex som jag inte köpte då det snart är mellandagsrea så då är det bättre att passa på. Efter det så träffade vi min lillebror så vi passade på att ta en fika tillsammans o det var jätte mysigt. Vincent passade även på att träffa sin morbor lite.

Nu är vi väl hemma igen och nu försökaer jag komma på vad jag ska laga för något att äta. Ska även slå in de sista julklapparna så är jag färdig sen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback