Trött...

Idag är jag väldigt trött... Vincent har varit lagom rolig inatt o inte velat sova som jag ville =/ Just nu sitter han i babysittern o myser och jag hoppas på en bätter natt då vi ska upp till BVC imorronbitti för läkarkontroll. Ska bli roligt o se hur mycket han har gått upp på en vecka.

Idag har vi iaf varit på babyproffsen med vagen o de bytte slangar i däckena så vi får se om det blir bättre nu =) eftersom det tog lite tid så passade jag på att kolla runt lite och insåg snabbt att jag skulle kunna äga hur många barnvagnar som helst =D Men en sak som jag är helt säker på är att vi ska inhandla en smidigare sittvagn till Vincent sen för att ha när vi åker o handlar o för kortare stunder.

Efter det så åkte jag o carro till HC med killarn o kikade runt lite =) Sen bar det i väg på födelsedagskalas o nu är vi hemma igen. Nu ska jag gå o lägga mig tror jag. R är uppe så vincent får vara uppe med honom ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback