Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt åt systrarna bus o det gick jätte bra. De lekte inne på sina rum så det var väldigt lätt. På väg hem från skolan idag så fick jag en snöboll kastade på min o det gör inget men jag bara tänker på alla som e mindre än jag o kanske får ont. Måset ju säga att barn o ungdomar idag har absolut ingen respeket alls för det som är äldre!

När vi väl kom hem sen så var det bara att laga lite mat åt de små hungriga djuren. Sen kände vi oss sugna på lite mer så då gick jag o köpte lite blåbärspaj o valijglass o gud va gott det var!  Sitter nu här i min soffa o försöker att få min katt att fatta att det inte är okej att hoppa på dataskärmen ( men han e nog riktigt trög tror jag)

Imorron e det återigen dax att gå till läkaren med mina öron o sen vad han nu ska hitta på. Sist fick jag en vecka på mig att få bort vätskan men det klickar fortfarande när jag äter o sväljer så att det har inte gått något vidare alls... Efter det så åker jag till V-vik för att träffa mitt hjärta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback