Jobb vecka

den här veckan är det min lång vecka på jobbet 5 av 7 nätter men den här veckan blir lite kortare tack vare att jag har semester imorron =D Imorron e det dags för examensfest för frugan! kommer att bli mycket folk i hennes lilla lgh men oj vad roligt det kommer att bli =)

Måste oxå skälla lite på min kisse bebis oxå "##((/"/(%)@@@ ****** jag e lite arg på min katt jävel oxå!! han kissar där han inte ska... Igår så kissade han på mina leggingsar för att han tyckta att det var skönare än att kissa på gilevt eller något!!! JÄVLA KATT

Saknar också men pojke som är långt bort men som snart kommer till mig =) ska bli så skönt att träffa honom igen! Han gör mig så glad, även om mina tjejer kan göra mig glad så kan göra det på ett helt annat sätt! Tycker helt enkelt om honom väldigt mycket! Love you

På söndag kommer det blier ifrån helgen o en uppdatering på vad som har hänt!

Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback