31 Juli

Nu har jag varit hemmifrån i några timmar iaf o förderivit tiden. Vi har precis ätit lite mat. Det blev fläsk kottletter, färskpotatis, sallade o fetaost röra =D Mums så gott det var. Testade fetsoströran för första gången i torsdags hos jos o nu är jag helt fast!

De ärenden som jag skulle uträtta idag var inte många men ändå så kom jag hem utan det jag hade planerat... Såg en jätte fin bebisfilt på City gross när mamma o jag vär där tidigare i veckan o jag tänkte åka o köpa den idag med då var den slut =( Skulle ha gardiner till vardgasrummet o de hade oxå tagit slut så nu måste jag tänkta om inför hösten. Skulle även ha ljusstakar till sovrummet men hittade inga som var bra...

Hittade dock nya kuddar till Rickard så nu kanske jag kan få ha mina i fred o så hoppas jag på att han kan få sova lite bätter oxå. Så vi slipper att gå en boxningamatch varje natt =/ vill inte att han ska slå magen!

Nu ska jag gå o lägga mig i sängen o kolla på Crimenal minds o äta lite godis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback