Åksjuk...

Jag har aldrig blivit åksjuk i hela mitt liv men det senaste dagarna har jag blivit det av att själv köra bil =/ Om jag sitter bervid är det ännu värre! Har oxå märkt att jag har fått tillbaka mitt moronillamåned som har varit borta i många veckor nu...

Jag har funderat lite på det har med hur det ska gå för mig restan av graviditeten eftersom jag har så ont nu så tror jag inte att det kommer bli bättre men man kan ju hoppas. Fortsätter det såhär så kommer jag att bli galen om det är så att det är okej för mig att gå över tiden.. Undrar vad de säger om igångsättning så att jag inte behöver "plågas" mer än vad som är nödvändigt. Ska ta upp det med min BM o se hur det tänker runt om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback