Bröllop 2010.07.17

I helgen var jag på bröllop o det var min faster gifte sig. Jag o mina kusiner åkte ut tidigare till deras land där vigseln skulle hållas för att hjälpa till o fixa lite. Min kusin carro gjorde Karins hår o precis när hon har dragit sista taget med plattången så går strömmen o himmelen öppnar. Vilken tur att hon hann klart med hennes hår! Till vigseln blev det sen uppehåll.

När vigseln var över så skålade vi för brudparet =) Passade då på efter skålen att fånga mig o min pappa o lillebror på bild. Det var ca 5år sen sist. Kvällen var mycket trevlig o det bjöds på en mycket trevlig grillbuffe o roliga tal. Vädret var ju kanske inte det roligaste för att 2 ggr till under kvällen så öppnade sig himeln o det vräkte ner. Som tur var var jag inte sj med att vara nykter efter som min kusin Carro oxå är med barn så hade jag henne oxå. Lite roligt att se alla andra dricka o bli lagom runda under fötterna =P Sen var det dags att åka tillbaka till stan. Ingen hade haft teckning på mobilen under hela kvällen så när vi kommit en bit på vägen så fick alla sms om missade samtal o det var helt tyst i bilen för att alla satt o sms =)


 Här var tältet med baren i, alla samlades i det när det regnade var lite roligt att se P:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback