Eksem= Tortyr

Jag måset ha gjort någon jävligt illa eller något riktigt dumt i ett tidigare liv för att förtjäna att ha den mängden eksem jag har just nu... FY FAN för att leva med eksem!!! Alla som säger att det kliar nån gång eller oj titta jag har visst fått lite eksem ska bara vet hur jävla jobbigt det är att ha levt med det i 23 år o jag vet att jag kommer ha det resten av livet!!!

Har precis stått i duschen o duschat så kallt som det går o det känns ändå som min hud håller på att brinna upp!! O idag har jag inte varit i solen alls!!!! Just nu skulle jag göra mycket för att slippa att ha klåde på hela kroppen så att tårarna rinnen o att det känns som jag håller på att bli galen.

Ska nu lägga mig ner o försöka att slappna av o hoppas på att jag kan  somna fort som bara den idag o vakna med eksem som inte är ilsket rött o vätskar sig =/

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback