Fredag =)

Nu har jag vaknat igen ;) Var ju uppe vid 06:30 o var en mycket snäll flickvän o hämtade Rickard på jobbet. Fick höra många fina ord av honom bara för att jag hämtde honom. Nu ligger han o sover o jag ska ner på stan o äta lunch tillsammans med Jos =) Sen ikväll är det planerat för myskväll här hemma så blie väl att laga till något gott o bara ha det mysigt vi 2.

Imorron är det bröllop som gäller och jag har fått veta att min pappa kanske ska komma. Väntar nu med stor spänning på om han dyker upp. Isf så måste jag försöka att få en bild med mig o honom o lillebror. Vi får se om jag lyckas =P

Nu är det bästa att jag går o gör mig i ordning inför min lunch date ;)

Ting

Kommentarer
Emelie - 17år & en bebis i magen. säger:

svar: tack och grattis själv :)

åh, sedär :)

2010-07-16 | 17:31:52
Bloggadress: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback