Gravidlista

Gravidlista!

Namn : Cecilia

Ålder : 23

Graviditetsvecka : 27 (26+2)

BF : 18/10-2010

Graviditetssymptom : Trött, illamående, ömma bröst, humörsvängningar

Positivt gravtest :  Februari

Reaktion : Chockad

Berättade för : Min mamma o rickard

Deras reaktion : Chockade. då det inte alls var planerat


Hur jag mådde i början : Skit! mådde jätte illa men har bara kräkts 2 ggr!


Första UL : 16/4


Andra UL : 18/5


Förändrad aptit : 
Åt väldigt lite i början o nu kan jag äta ganska mycket man jag har svårt för att äta kött. Föredrar grönskaer o frukt!


Första babyplagget/saken : En body o ett par byxor.


Bebisens rörelser :



Kön på bebisen :
Ingen aning


Babynames: Jag har många men inte som rickard tycker om


Kroppens förändringar:
Smalare i ansiktet, större bröst


Viktuppgång : 0 kilo


Mer kisseri :
Ja, får gå upp flera gånger per natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback