Hungrig!

Kan inte förstå, jag måste äta var tredje timma för att inte bli hungring. Jag kan inte förstå att jag för ett tag sen inte änns kunnde kolla på mat MEN nu så äter jag mer äv vad jag har gjort på länge =P Men tack o lov så finns det ju nån mer som äter från mig. Än så länge så har jag inte gått upp ett ända kilo o hoppas på att det håller sig så ett tag till. Får se på måndag om det stämmer. Ska äntligen till BM då på den första kontrollen.

Usch just nu har jag ont i magen på ett nytt sätt som jag inte har haft innan... Känns typ som lite tränningsvärk i magmusklerna o så trycker det på neråt o värker i ljumskarna... Har tagit en varm dusch, panodil o nu har jag även ätit lite för jag tänkte om jag var hungrig men inger har hjälpt än så länge =S hoppades på att det skulle släppa av sig själv! Kanske ska ringa upp o prata med dom...

Kommentarer
Jojja säger:

Oj! Jag har mycket sammandragningar och det läkaren säger till mig att vara mest uppmärksam på är om det börjar trycka på nedåt! Ring förlossningen direkt!! Även om du kan vila bort det så kanske du ska hålla dig lite i sängläge ett tag?

Kram!

2010-07-03 | 13:31:27
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Jojja säger:

Vad skönt att du får komma in o kolla! Hoppas verkligen att bebis inte tänker titta ut nu! På ViN har dom inte ens möjlighet att ta hand om en v 24 ju. Men man kan allra oftast stanna av ett värkarbete med mediciner så tidigt om man inte har hunnit öppna sig..

Håller tummarna för er! Kram!

2010-07-03 | 13:59:36
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback