KRÄFTA!

Ojojoj, vilken dag det har varit! Jag, Jos, Emma o Jossan har varit vid ågelsjön o badat o solat. Jag har inte solat någonting nästen man jag ser iaf ut som en kräfta!!

Det bränner som bara den o jag känner på mig att det kommer att bli en jobbigt natt. Men vad gör man inte för att bli lite sommar fin ;) Även om Rickard tycker att det är överskattat med solbränna =P Funderar på om man skulle ta ett kvällsdopp o svalka av sig innan det är dags att göra kväll.

Den här veckan har jag inga planer alls, ska försöka att ta det lugnt nu o varva ner o låta kroppen vila. Hoppas på att kunna hitta på något med rickard imorron när han är ledig även om det bara är att sittat o titta på varandra =P

NU ska jag se om jag kan få lite bad sällskap eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback