Livet är orättvist

Inte bara för att jag inte mår så bra som jag hade hoppats på att göra under graviditeten... Jag var sjkutsade Rickard till jobbet ikväll o då passade jag på att gå upp på avd o hälsa på mina arbetskamrater. Det är alltid lika roligt när man träffar dom. Fick då reda på en den andra tjejen som väntade barn nu hade förlorat sitt barn... Hon har varit säng liggande i 6 veckor för att hon läckte fostervatten o nu så hade det gjort ett kejsatsnitt o barnet hade inte klarat sig...

Tycker att efter allt de har kämpat med att det skulle få behålla sim belöning hos sig i mer än bara timmar!! Det är då mitt huvud sätter igen med massor av tankar oxå... alla tänk om!

Jag vet att man ska vara possitiv men när man får höra sådana här saker har jag svårt att vara possitiv o glädjas för att jag har det bra... Lider med alla som måste gå igenom något sådant. Kan inte tänka mig hur det känns.. Har varit med om ett MF o det tog knäcken på mig o då förlora ett barn...


Ska försöka att inte låta det påverka mig men tankarna kommer ju att finnas där iaf.

Kommentarer
Jos säger:

Usch vad hemskt! Förstår verkligen att det är svårt att tänka positivt då... Man vet liksom för mkt tråkigt som kan hända... Vad skönt det vore att vara helt ovetandes om en del grejer ibland...

2010-07-14 | 23:00:57
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback