Mys med Merima =)

Idag har jag täffat Merre o myst tillsammans med henne. Hon var så gullig o bjöd mig på "födelsedagsmat". Vi åt på St:georg där de kolgrillar allt kött =) hur gott som helst. Så det blev en ryggbiff med sallad till. Mums är bara allt jag har att säga.

Har idag även provat att gå med kryckorna för första gången. Är lite trött i händerna nu men det känns verkligen att det hjälper att gå med dom. Så nu har jag både bältet o kryckorna när jag är ute. Sjukgymnasten tyckte även att jag skulle fundera på en rullstol med tanke på att jag ska orka med några månader till. Vi får se hur det blir med den saken...

Nu ska jag gå o fixa till lite vitlöksbröd o tzatzik o mysa med. Rickard skulle ha kommit hem idag men kommer imorron ist så ikväll blir det fredags mys ensamen men det är mysigt på sitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback