Nu är det slut jobbet!

Idag så var jag uppe på jobbet o lämnade in mitt passerkort o tömde mitt skåp... Kändes inget roligt alls att göra det... Men det är ju så att jag inte kan jobba mer nu förense den här lilla hulliganen jag har i magen har kommit ut. Måste börja acceptera det man det är något jaghar väldigt svårt med =/ Tycker om mitt jobb väldigt mycket o hoppas att jag kanske kan få komma tillbaka nästa sommar.  För nu så ska jag bara vara hemma o försöka att förbereda inför vad som ska hända om 13 veckor =)

Längtar något enormt efter att träffa den som bor i min mage.

Ikväll har rickard o jag haft en riktigt mys kväll o kollat på kiss-ass o nu ska vi kolla på planet 51 =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback